lunes, 3 de marzo de 2014

Presentació

Em dic Melissa Tonin, tinc 20 anys i estic estudiant Integració Social al Vidal i Barraquer (Tarragona). Aquest cicle formatiu, tot i cursar primer, m'està ensenyant una nova perspectiva de la vida. T'ajuda a ser solidari, a veure les dificultats a les que s'enfrenten moltes persones en la nostra societat i, el més important, t'ensenya COM els pots ajudar.
Recordo que abans de fer la pre-inscripció en aquest cicle, preguntava a totes les persones conegudes què els hi semblava o si sabien què era, ja que des d'un principi jo no sabia gaire el que hauria de fer. Vaig trobar a poques persones que ho sapiguessin o que ho haguessin estudiat, però va ser suficient per a que comencés amb moltes ganes. Tots els que estudien aquest cicle formatiu el recomanen i vaig pensar: jo seré una d'aquestes persones.
Sincerament, no tinc un motiu pel qual estigui estudiant això, simplement estic molt agust i, per primera vegada, em dóna la sensació de que estic aprenent alguna cosa que serà útil en un futur. Gràcies a aquest cicle he descobert què vull fer en un futur, i estic molt agraïda per això tant als meus professors com als meus companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario